Opis
- Wykonane z nowego, lekkiego stopu magnezowo-aluminiowego: korpus, rotor i pokrywy
boczne - CRC: poddany procesowi nakładania warstwy odpornej na korozję
- 6 wysoko wydajnych łożysk (HPB) + 1 rolkowe łożysko oporowe ? wszystkie ze stali
nierdzewnej, odporne na korozję - HDGII: odporne na korozję elementy przekładni, koła zębate o dużym module
- Wycinana z aluminium, anodyzowana w 2 odcieniach szpula z rantem LCS
- Powiększone, cynkowane główne koło przekładni o wysokim module
- Precyzyjnie wycinany z mosiądzu zębnik przekładni
- Ażurowy zębnik przekładni, dla pełnej stabilności oparty na zdwojonych łożyskach
kulkowych - Quick-Set: bezstopniowy system permanentnego anty-rewersu
- Szybka przekładnia o przełożeniu 5,8:1 do rozmiaru 6000 a od wielkości
8000 przełożenie wynosi 5,4:1 - Zdwojony system zabiegający obrotom wstecznym w rozmiarach:
8000, 10 000 i 14 000 - Blokada otwartego kabłąka
- Wkręcana korba wycinana z aluminium
- Okrągły uchwyt korby typu Power, pokryty pianką EVA
- Wytrzymały kabłąk z litego aluminium
- Powiększona rolka kabłąka
- Odporne na wodę uszczelnienie hamulca Hydro-Block
- Manualne zamykanie kabłąka od rozmiaru 8000 w górę
- Automatyczne zbijanie kabłąka w rozmiarach: 4000, 5000 i 6000
- System hamulca DFD: Dual Force Drag z precyzyjną regulacją
- Wielotarczowy hamulec DFD z okładzinami z materiału
Carbonite oraz filcowymi
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.